Fogadj el tőlem egy hasznos anyagot vállalkozásod fejlesztéséhez!

Tegnap este megtartottam előadásomat az idei Marketing Szuper Konferencián.

Előadásom témaja "Egy online bevezetési kampány 13 Kritikus Sikertényezője" volt.

Ebben azokat a szempontokat vettem górcsó alá, amikre szükséged van , hogy egy online bevezetési kampányt PROFITÁBILISAN tudj megvalósítani.

Íme a 13 Kritikus sikertényező:

  1. Határozod meg pontosan a kampányoddal kapcsolatos üzleti célodat
  2. Legyen egy ütős (bevezetési) támadási terved!
  3. Ismerd a célközönséged fájdalom és vágy pontjait!
  4. Legyen Szuper a terméked, amire fizetőképes IGÉNY van!
  5. Legyen ellenállhatatlan Ajánlatod!
  6. Legyenek a bőség és a nagyvonalúság érzetet keltő pénz mágneseid!
  7. Írj vagy írass mágneses reklámleveleket!
  8. Legyen a saját listád folyamatosan ápolt és karban tartott!
  9. Legyenek komoly és hiteles Affiliate partnereid, akik folyamatosan ápolt és karban tartott, ugyanarra a célközönségre lövő listával rendelkeznek!
  10. Profi, rugalmas és költséghatékony webmesteri háttértámogatás
  11. Megbízható és költséghatékony online szoftverek
  12. Gondos vevő UTÁNKÖVETÉS
  13. Pénztudatosság kialakítása (erről bővebben a március 13-i 1/2 napos Edztőbortban lesz szó)

Ajándékként fogadj el tőlem egy összeállítást vállalkozásod fejlesztéséhez, amelyet a 10.-es és a 11.-es Tényezőkhöz állítottunk össze Szabó Gábor webmesteremmel.

Ebben az anyagban megtalálod azokat az elvárásokat, amelyek szükségesek egy több milliós online termékbevezetési kampány támogatásához.

Innen töltheted le:

Webmesteri „KO” kritériumok


Kellemes hétvégét!

A Te üzleti sikereidért!

PJA

Hozzászólások

  1. 2009, március 9 - 18:03

    Berkeszi László (nem ellenőrzött)

    Kedves Attila!

    Meg tudnád adni a jelen hírleveledben közölt webmestered, Szabó Gábor elérhetőségét - pl. mobiltelefon?

    Előre is köszönöm

    Berkeszi László

  2. 2009, március 10 - 22:26

    Pongor-Juhász Attila

    Kedves László,

    Gábor utolsó éves főiskolás, akit féléve képezek a saját időmből és költségemre, hogy profi online marketing kampányaimat tudja webmesterként támogatni.

    Tanulmányain kívül 100%-ban lefoglalom az idejét, s még így sem tud minden feladatot ellátni.

    Köszi a megértésed,

    Attila

  3. 2009, március 11 - 10:16

    Berkeszi László (nem ellenőrzött)

    Kedves Attila!

    Köszönöm a választ!

    Megértem, és jó ötletnek tartok egy főiskolást kinevelni. Azt hiszem Te sem véletlenül hagytad ott a Balázsékat...

    Üdv

    Berkeszi László

  4. 2009, március 9 - 12:37

    Víghné Csák Margit - Gitta (nem ellenőrzött)

    A minap leendő partneremmel éppen az autoresponder szoftverekről beszélgettünk és bizony oda jutottunk, hogy kezdőként sokakat elriaszt a levelenkénti fizetős rendszer még akkor is ha biztosan tudni lehet, hogy a piacon a legjobb az adott szoftver.

    Egy komolyabb apparátust létrehozva, kiadva a feladatokat már más a helyzet de szerintem nagyon kevesen kezdik úgy internetes üzletüket, hogy minden fontos munkát alvállalkozókra, hozzáértő webmesterekre bízza.

    Jó és gyors webmesterekről a kicsik csak álmodoznak ezért sokan, mi is inkább megtanultuk a weblap szerkesztést, feltöltést, hírlevélszoftver használatot, stb.

    Magy előnye, hogy ha valamit elszúrunk egy életre megtanuljuk hogyan kell jól csinálni, hátrány, hogy picit lassabban haladunk.

    Még egy gondolat. Azok nevében is akik sohasem írják meg, köszönet a rengeteg hasznos tanácsért, ötletért. A kezdetektől figyelemmel kísérünk.

    Legyen szép napod!

  5. 2009, március 10 - 22:27

    Pongor-Juhász Attila

    Nagyon köszönöm,

    Attila

  6. 2009, március 8 - 10:41

    Gyuró János István (nem ellenőrzött)

    Attila!

    Én nem figyeltem eléggé matek órán, vagy tényleg lemaradt a 13-ik tényező? Vagy ez egy figyelemtesztelő feladat volt?! :-) Mert egy hittanos sztori jut eszembe: "Hány evangélista van? A következő három: Péter és Pál."

    Szép vasárnapot! Bőséges Emberi Életet!

    János

  7. 2009, március 10 - 22:27

    Pongor-Juhász Attila

    javítva...

  8. 2009, március 7 - 15:06

    -= WebVideó Műhely =- (nem ellenőrzött)

    "fixdíjas, egyszer megvásárolandó autoresponder szoftver
    A nagy autoresponderek egyike sem ilyen, a magyarországi kisebb fejlesztéső szoftverekre jellemző"

    A "kisebb"-nek nevezett szoftverek között valóban vannak nagyon gagyik. De a magyar piacon van egy "kicsi", ami brutálisan jó autoresponder, egyszeri költséget jelent és korlátlan mennyiségű levelet lehet vele küldeni. Ár érték arányban a piacon a legjobb. Tudásban közelíti a nagyokat.
    Nevet direkt nem említek, de rá kell guglizni a kulcsszóra :-)

  9. 2009, március 22 - 13:33

    Attila (nem ellenőrzött)

    Nem tudom, hogy keveredtünk ide - de ha már felhozódott: csak óvatosan azzal az egyszeri költséges megoldással. A program valóban képes elvileg bármennyi levelet kiküldeni, csakhogy a tárhelyszolgáltatód - akinek a tárhelyére telepíted - nem fogja szó nélkül ezt engedni.
    MO.-on jelenleg osztott tárhelyeken az ÓRÁNKÉNT kiküldhető levélmennyiség 200-300 db mail!

    Az egyszeri költség nagyon vonzzó - addig, amíg a feliratkozóid létszáma nem haladja meg a 300-at. A nagy csapda ott van, hogy sokszor nem is kapsz visszajelzést - hogy hé, haver, figyelj, mert csak az első 300 leveled ment most ki, a többire szórhatsz porcukrot.

    Vannak a "korrektebb" tárhelyszolgáltatók, akik 302 mail kiküldésénél már küldik neked a figyelmeztetést: hogy állítsa le magát a kedves ügyfél, hiszen a szabályzat egyik eldugott pontjában ott van kerek-perec, hogy ezt nem szabad!

    Szóval ha nagyban gondolkodsz, inkább bízd előfizetéses rendszerre a leveleidet. Ha 300 ügyfélnél meg szeretnél állni, akkor vegyél egy "kicsi" szoftvert.

  10. 2009, március 7 - 15:05

    Bokányi Szikla Miki (nem ellenőrzött)

    köszönöm a tippeket
    és tetszik az oldal is

    szép napot
    egyre jobban
    Miki

  11. 2009, március 7 - 13:39

    Annamari (nem ellenőrzött)

    "Valamely tartalomkezelő rendszerben való jártasság (CMS - Content Management System) pl.: Drupal, Joomla, Wordpress stb: A Drupalt lehet kiemelni, mert általánosabb weboldalak kialakítására és fejlesztésére az a legjobb, a rengeteg moduljának köszönhetően, sokkal gyorsabban fejlődik, mint a többi CMS. Közvetlen ellenfelei a Joomla és a Wordpress inkább blog-központú fejlesztések, jóval kevesebb lehetőséggel."

    Ízlés kérdése, ki mivel épít weboldalakat, mindhárom rendszerrel lehet jó és rossz weboldalakat egyaránt építeni. Hogy a Joomla blog-központú, hááát... És rengeteg plusz bővítmény van hozzá (de a WordPresshez is).

    Csak azért, mert ti a Drupalt használjátok, ne írjátok le a másik két rendszert sem! :) A végeredmény inkább ez: nyílt forráskód + CMS rulez!

  12. 2009, március 7 - 12:49

    Tamás (nem ellenőrzött)

    gratulálok előadásodhoz.

Hozzászólások

CMS Céges oldalra? Őrültség

Véleményem szerint tartalomkezelőkkel (CMS), jó céges oldalakat nem lehet építeni, ezek nagyon jók blogok, vagy magán oldalak építésére, erre is találták ki őket.
Nézzük ezt az oldalt, kapásból 47 Errors, 5 warning(s)hoz a validáció. Tehát még a programkódja sem felel meg a szabványoknak. Manapság a keresők (pl google) ezt is komolyan figyeli. Így ez életben nem fog előre kerülni a keresőkben.
De ha megnézi bárki bármire keresve pl a google-n az első oldali találatok között nem igen talál tartalomkezelővel készült oldalakat. Aki pedig esetleg ezekben a rendszerekben alakítja ki online boltját is az életveszélyes!!
Úgy hogy keresni kellene egy igazi "Webmestert" aki programozni is tud, mert egy cms-t tartalommal feltölteni, egy gyerek is megtudja tanulni.

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
Ellenőrző mező
A következő ellenőrző kérdés azért szükséges, hogy elkerüljük a spam-robotok bejegyzéseit. Kérlek, töltsd ki a mezőt.
14 + 3 =
Add össze a fenti két számot, és írd a beviteli mezőbe. pl.: 1+3=4